Citeste articolul original pe: http://facutdemana.com/diverse/cum-sa-ti-optimizezi-blogul-de-pe-blogger-com/#ixzz2Du00HcGt

marți, 7 mai 2013

DIY before & after


     La sfârşitul lunii aprilie vă împărtăşeam câteva proiecte DIY pentru Paşte. Mi-am zis că anul acesta aş putea să urez "Paşte fericit" într-o manieră mai puţin obişnuită, aşa că am ales unul dintre proiectele despre care vă vorbeam.

     Am ales proiectul pe care l-am numit "Ouă cu mesaje pentru cei dragi". Am găurit un ou, i-am scos albuşul şi gălbenuşul, l-am vopsit ca să nu se diferenţieze de celelalte şi am strecurat un bileţel în interiorul lui (după ce am scos apa din interior şi l-am şăsat puţin să se usuce).


     Iubitul meu (persoana căreia îi era destinat oul) şi-a dat seama că oul este gol, însă am găsit scuza perfectă ca să joace jocul :). L-a spart şi l-a desfăcut ca un copil care primeşte un ou kinder şi vrea neapărat să descopere jucăria din interior. În acest caz, nu a fost o jucărie, ci un bileţel cu o simplă urare de Paşte, pe o parte, şi cu un sincer "Te iubesc" pe cealaltă parte. 

     Vă sfătuiesc ca anul următor să încercaţi această manieră pentru a vă transmite urările de sărbători. Efectul este garantat :)!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu